نمای اسپایدری و نمای کامپوزیت آکات

نمای اسپایدری و نمای کامپوزیت آکات

نمای اسپایدری و نمای کامپوزیت آکات

نمای اسپایدری و نمای کامپوزیت آکات

پله استیل

پله استیل

راه پله یکی از اجزای اصلی ساختمان است به همین دلیل در زیبای ساختمان تاثیر گذار است. پله استیل با زیبایی ظاهری و استحکام بسیار بالا بهترین گزینه برای این موضوع است. انواع حفاط استیل بانکی گرد یا مارپیچ اسپریال و پله استیل با شاسی شمشیری دار متناسب با فضای هر ساختمان طراحی و تولید می شود. متریال به کار رفته در تولید پله های استیل آکات از نوع درجه یک می باشد و در ساخت پله استیل از پروفیل و لوله های استیل 304 به عنوان سازه اصلی پله استفاده می شود و از چوب, شیشه و سنگ به عنوان پا خور یا کف پله و گارد و دستگیره نرده پله ها استفاده می شود. انواع پله استیل حول محور و پله استیل مفصلی با طرح هایی زیبا و منحصر به فرد و قیمت مناسب برای هر چه زیبا تر کردن فضای داخلی ساختمان ها عرضه می شود.stainless steel staircase

پله استیل حول محور یا اسپریال

این مدل پله ها برای مکان های مناسب هستند که محدودیت فضا داشته باشند. پله استیل اسپریال به دو صورت کف پله جوشی به ستون اصلی یا کف پله مفصلی که به وسیله پیچ مخصوص محکم شده تولید می شود. جنس ستون اصلی این نوع پله ها می تواند از لوله آهنی یا لوله استیل باشد. چهارچوب پله ها می تواند از پورفیل استیل یا آهنی ساخته شود و پا خور کف پله ها می تواند از جنس شیشه با ضخامت 20 میلمتر سن پلاست شده و سنگ طبیعی و مصنوعی یا چوب باشد. بر روی پله می توان از انواع نرده آلومینیومی, شیشه ای و استیل استفاده کرد. فاصله هر کف پله از یک دیگر باید بین 15 تا 17 سانتیمتر باشد و قسمت عرض جلویی کف پله باید بین 30 تا 35 سانتیمتر باشد. قیمت گذاری بر روی پله استیل بر اساس مدل پله استیل و کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت پله استیل و تعداد پله ها محاسبه می شود.

پله استیل مفصلی

پله های استیل مفصلی در واقع به صورت قطعات مجزایی می باشند که در یکدیگر قفل شد و یک سازه یک دست را تشکیل می دهند. در پله های مفصلی استیل کف پله می تواند به هر زاویه ای بچرخد چه به صورت مستقیم و چه به صورت مار پیچ باشد. یراق آلات مورد استفاده جهت مهار شیشه های کف پله از نوع استیل 304 بوده که به صورت اسپایدری با چسب مخصوص در جای خود محکم می شوند. شاید به جراعت به توان گفت این مدل پله استیل یکی از زیبا ترین مدل های پله است.

پله استیل رفت برگشت با شمشیری

این مدل پله استیل درست مانند تمام پله های ساخته شده در ساختمان ها اجرا می شود با این تفاوت که سازه اصلی پله از جنس استیل می باشد.

قیمت پله استیل

قیمت پله استیل براساس هر کف پله تعیین می شود. هرچه کیفیت متریال به کار رفته در تولید پله بالاتر باشد قیمت پله افزایش می یابد. لازم به ذکر است که مدل پله نیز در تعیین قیمت تاثیر گذار است.

جهت مشاهده محصولات نرده استیل و حفاظ استیل مجموعه آکات می توانید با کلیک بر روی آدرس وبسایت رسمی نرده و حفاظ آکات وارد سایت شوید. لینک وبسایت کلیک کنید www.akat-steel.ir

پله استیل


قیمت نرده استیل
قیمت حفاظ استیل
قیمت حفاظ بانکی
نرده آلومینیومی
نرده شیشه ای
درب استیل
کاور استیل
نمای اسپایدر
نمای کامپوزیت
نرده استیل
حفاظ استیل پنجره
حفاظ استیل بانکی
حفاظ استیل بالکن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.